Crowdfundingwebsite ACV Assen.

Welkom op onze crowdfunding website. Helpt u ons mee de dromen van ACV te realiseren?

Via deze speciale website start ACV een platform om fondsen te werven. Het doel van de fondsenwerving is om onze kantine een mooie facelift te geven. Want vindt u ook niet dat een voetbalkantine sfeervol en gezellig moet zijn? We willen de kantine een nieuwe uitstraling geven zodat een ieder wordt uitgenodigd om er vaak te vertoeven. Natuurlijk blijft het ook een plek waar verschillende activiteiten kunnen plaats vinden. Voor de algehele voorbereiding is de werkgroep 'Kantine Make-over' in het leven geroepen.

Uit een eerder gehouden enquête is gebleken dat maar liefst 92% van de leden en bezoekers zo'n ‘Make-over’ van de kantine zien zitten. Een belangrijk aspect vanuit de enquête is ook het opnieuw inrichten van de kantine met een bijpassend interieur.

Veel suggesties qua financiering adviseren ons richting crowdfunding. ACV heeft vervolgens zelf deze crowdfundingpagina voor u ingericht.

Via deze eigen online crowdfundingpagina kan de voortgang live worden bijgehouden. Zo blijft iedereen betrokken, is het volledig helder en transparant hoeveel geld er is ingezameld en waaraan het geld wordt besteed. Als het doel is bereikt, dan komt de droom van de club uit!

Wordt deze crowdfundingactie een succes, dan zullen ook andere campagnes via ons platform opgezet kunnen worden.

Klik op een van de bovenstaande Campagne-plaatjes.

Deze campagne wordt mede mogelijk gemaakt door de KNVB en ING. Uw donatie kan eenvoudig via iDeal.

Campagnes

Totaal opgebracht: € 6 135,00