knvb-ing

Geld inzamelen om vooral voor de jeugd activiteiten te kunnen organiseren.

€ 420,00 /€ 2 500,00
dagen te gaan
Start: 06-06-2015
Oprichter: Ronald Schepers
Deel Campagne:

01-07 € 100,00 Cathy Faber-Corlett
30-06 € 50,00 anoniem
28-06 € 100,00 anoniem

Door meerdere financiƫle tegenslagen en het feit dat er geen hoofdsponsors meer zijn komt mijn cluppie in steeds grotere geldnood en hiermee hoop ik mijn club wat te ondersteunen. Aangezien de club een hard groeiende vereniging is de laatste jaren verdienen ze dit!

Er zijn (nog) geen Ambassadeurs.

Subdoelen

Wij willen met het gedoneerde geld meerdere doelen realiseren voor de jeugd. Denk hierbij aan het aanschaffen van kleine doeltjes om zo toernooitjes te gaan organiseren bij de mini's! Dit is een hardgroeiende groep bij FC Bergen. Dit betekend ook dat we voor elke mini een bal nodig hebben aangezien hun alles met een bal moeten kunnen doen op een training. Ook hesjes en pionnetjes zullen nodig zijn dan. Niet alleen de kleinste leeftijdsgroep groeit en heeft dit nodig, maar ook bij de F-jes en E-tjes zijn we verdubbeld de laatste jaren en zullen we spulletjes moeten bij halen.

Ook iets waar we het geld voor gaan gebruiken zijn allerlei activiteiten waar ook veel vrijwilligers aan meehelpen, zoals het sportkamp wat elk jaar weer een groot succes is, maar ook het pietentoenooi/paasbrunch of het internationale Fred Fabertoernooi kunnen financiele ondersteuning gebruiken!