Demo Crowdfunding Pupillenvoetbal

Crowdfunding nieuwe wedstrijdvormen pupillen

€ 0,00 /€ 2 500,00
Start: 24-01-2017

Er zijn (nog) geen donaties.

VERNIEUWING PUPILLENVOETBAL

Het amateurvoetbal start vanaf het seizoen 2017/’18 met nieuwe wedstrijdvormen voor pupillen. Kinderen van zeven tot twaalf jaar gaan wedstrijden spelen op kleinere veldjes en in kleinere teams, waardoor ze vaker aan de bal komen en meer dribbelen, schieten, samenspelen en scoren. Dit draagt bij aan het spelplezier en de ontwikkeling van ieder kind op elk niveau.

Aanvullende materialen

Voor onze vereniging betekent deze verandering dat wij een kleine aanvulling op onze bestaande materialen nodig hebben, waaronder doeltjes en belijning. Deze willen we samen met jullie via crowdfunding realiseren zodat we vanaf het nieuwe seizoen goed van start kunnen gaan.

Maar ook ING helpt ons hierbij. ING stelt dit crowdfunding platform inclusief hosting en service kosteloos ter beschikking en jullie bijdrage komt dan ook, behoudens de iDEAL-kosten, geheel ten goede aan de vereniging.

Uitrol in twee jaar

De nieuwe wedstrijdvormen worden in twee jaar, stapsgewijs ingevoerd. Dit besluit is tot stand gekomen na zorgvuldig overleg met de verenigingen en op basis van uitgebreid onderzoek. Op zaterdag 21 januari 2017 heeft de ledenraad van de KNVB -het hoogste besluitorgaan in het amateurvoetbal- aangeven voorstander van de vernieuwingen rondom de nieuwe wedstrijdvormen voor pupillen te zijn. Nederland volgt hiermee het voorbeeld van Engeland, Duitsland, Spanje en Portugal, waar al langer op kleinere veldjes, en in kleinere teams wordt gevoetbald.

Jan Dirk van der Zee, directeur amateurvoetbal: “Kinderen meer voetbalplezier geven en beter laten voetballen. Dat is waar we het voor doen. Voetballertjes van deze leeftijd moeten vrijuit kunnen spelen, acties maken en veel scoren. Met kleine partijtjes, kleinere teams en zonder scheidsrechter vind je de cultuur van het pleintjesvoetbal, terug op het voetbalveld. We nemen de komende twee jaar de tijd om de vernieuwingen zorgvuldig in te voeren. Dat doen we samen met onze verenigingen. Zij zijn de sleutel om dit voor de kinderen tot een succes te maken.”

ING

"Als hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal inspireren we de jeugd en maken we het samen met de KNVB mogelijk dat zij met plezier voetballen. Maar dat betekent ook dat je moet blijven vernieuwen. De KNVB heeft het pupillenvoetbal de afgelopen periode grondig onder de loep genomen en dit met clubbestuurders besproken. De intentie is om vanaf seizoen 2017/2018 te spelen in nieuwe wedstrijdvormen. Hierdoor sluit het pupillenvoetbal nog meer aan bij de ontwikkeling én het spelplezier van voetballende kinderen op alle niveaus. En dat dragen wij vanuit ING een warm hart toe. Zo helpen we het jeugdvoetbal in Nederland vooruit."

---

Deze pagina is een demo van het platform dat ING alle amateurvereniging kosteloos (behoudens iDEAL-kosten) aanbiedt. Per e-mail heeft het bestuur van jouw vereniging een uitnodiging ontvangen om het platform voor uw vereniging te activeren. Ben jij verenigingsbestuurder en heb je de mail niet ontvangen?

Klik dan hier en vraag direct uw gratis platform aan! Het platform is dan binnen 1 werkdag live.

Alex  Schaper Alex Schaper
heeft € 0,00 opgehaald.

Beloning

• Vanaf € 5,00: Eervolle vermelding
    Als dank voor je bijdrage krijgt je een vermelding op dit platform.

• Vanaf € 7,50: Een eigen voorpagina van de HeelErgGaaf
    Wij plaatsen een voorpagina van de HeelErgGaaf op onze sociale media

• Vanaf € 10,00: A4-tje vol voordeel
    Een A4-tje met honderden euro's voordeel bij onze sponsors

• Vanaf € 20,00: Deelname aan het 3x3 toernooi
    Doe gezellig mee en ervaar zelf hoe 3x3 werkt

• Vanaf € 25,00: Deelname aan de BBQ bij het 3x3 toenooi
    Lekker BBQ-en na het voetballen! Ben jij er bij?

• Vanaf € 40,00: Actiefoto van een pupil naar keuze
    Een professionele foto van jouw favoriete pupil. Leuk voor aan de muur!

• Vanaf € 50,00: Fan van pupillenvoetbal

• Vanaf € 75,00: Fan van pupillenvoetbal + hesje
    Jij bent fan van pupillenvoetbal en jouw naam komt (klein) op alle hesjes van de pupillen te staan en je krijgt je eigen hesje!

• Vanaf € 100,00: Deelname aan 3x3 sponsortoernooi incl. BBQ
    Doe gezellig mee en ervaar zelf hoe 3x3 werkt en leer spelenderwijs andere bedrijven kennen.

• Vanaf € 100,00: Vermelding op hesje + hesje + actiefoto pupil
    Jij bent een superfan van jouw pupil.

• Vanaf € 200,00: Bedrijfslogo (klein) op hesje alle pupillen
    Bedrijfslogo (klein) op hesje alle pupillen

• Vanaf € 225,00: 1 jaar Advertentie op de tv-schermen in de kantine
    Advertentie op de tv-schermen in de kantine voor 1 jaar

• Vanaf € 250,00: Teamdeelname 3x3 sponsortoernooi
    Doe gezellig mee met een eigen team en ervaar zelf hoe 3x3 werkt en leer spelenderwijs andere bedrijven kennen.

• Vanaf € 300,00: 1 jaar teamsponsor pupillenteam naar keuze
    Sponsor jouw favoriete team voor 1 jaar (excl. materiaal)

• Vanaf € 500,00: 3 jaar Advertentie op de tv-schermen in de kantine
    Advertentie op de tv-schermen in de kantine voor 3 jaar

• Vanaf € 1 000,00: Hoofdsponsor pupillenvoetbal
    Hoofdsponsor pupillenvoetbal. Logo op alle goaltjes en pilonnen

Wat als?

Als wij niet het gehele bedrag ophalen kunnen wij niet de optimale materialen aanschaffen. Wij hopen dan ook van harte dat u ons helpt een vliegende start te maken met deze nieuwe wedstrijdvorm en ons zo een voorsprong te geven op onze concurrentie.