Help sc Rheden na tornado

06-11 € 250,00 anoniem
03-11 € 50,00 Opbrengst cakeverkoop oktober
22-10 € 196,00 Albert Heijn Rheden

Een tornado heeft op dinsdag 4 juni jl. een enorme schade veroorzaakt op Sportpark IJsselzicht, het sportpark van sc Rheden. Door omgevallen bomen en rondvliegende takken en andere voorwerpen is o.a. een lichtmast verwoest, zijn meerdere dug-outs kapot of zelfs ingestort en ook de kleedaccomodatie is er slecht aan toe; meerdere muren zijn beschadigd en het dak is zelfs in zijn geheel weggeblazen. En dat terwijl de boel afgelopen maanden net een flinke opknapbeurt heeft gehad.

Het was een enorme ravage maar dankzij de geweldige inzet van 150 vrijwilligers is het meeste inmiddels opgeruimd. Wat over blijft is de (zichtbare) schade, voornamelijk aan het kleedkamercomplex, wat natuurlijk gerepareerd moet worden. Want een zeil als dak, dat zal het niet lang houden!

Met het oog op de plannen om uit te groeien tot een multifunctioneel complex, waarbij ook nieuwe kleedkamers horen, is het zonde om nu de schade voor veel geld te repareren. Dit bedrag kan beter worden geïnvesteerd in de bouw van volledig nieuwe kleedkamers. Hier hoort natuurlijk wel een ander kostenplaatje bij: €250.000! Een mooie investering maar omdat deze uitgave zo’n 10 jaar eerder komt dan verwacht, heeft sc Rheden dit bedrag zelf niet volledig op de plank liggen. En daarom vragen we jouw hulp!

Zou het niet geweldig zijn als we met z’n allen een nieuw kleedkamercomplex kunnen realiseren? Iedere donatie, klein of groot, kan ervoor zorgen dat we het gat van €160.000 kunnen vullen waardoor er genoeg geld is!

Per donatie is er een tegenprestatie om je te bedanken voor je bijdrage. Laten we ervoor gaan met z’n allen… Iedere euro is er één!

Fijn dat je wil helpen!

Mike  Kersten Mike Kersten
heeft € 100,00 opgehaald.

Beloning

• Vanaf € 5,00: Eervolle vermelding
    Elke donateur krijgt (indien gewenst) een eervolle vermelding op dit platform.
  • Vanaf € 15,00: Openingsfeest
    Uitnodiging tot feestelijke opening nieuwe accomodatie.
  • Vanaf € 50,00: Wall of Fame
    Vermelding wall of fame in nieuwe gebouw.
  • Vanaf € 500,00: Bedrijven pakket 1
    Opgenomen op het bord maatschappelijk betrokken ondernemen (MBO)
  • Vanaf € 1 000,00: Ere plaats Wall of Fame
    Eervolle vermelding in nieuwe gebouw.
  • Vanaf € 1 000,00: Bedrijven pakket 2
    pakket 1 + een speciaal ontworpen schild tbv bedrijf
  • Vanaf € 1 500,00: bedrijven pakket 3
    vanaf 1500 nemen we graag contact op voor speciale pakketten

Wat als?

Mocht het streefbedrag niet behaald worden verzekeren wij dat elke euro ten goede komt ter verbetering van de accommodatie!