knvb-ing

25-10 € 30,00 Topper Oscar
25-10 € 40,00 anoniem

VERNIEUWING PUPILLENVOETBAL

Het amateurvoetbal start vanaf het seizoen 2017/2018 met nieuwe wedstrijdvormen voor pupillen. Kinderen van zeven tot twaalf jaar gaan wedstrijden spelen op kleinere veldjes en in kleinere teams, waardoor ze vaker aan de bal komen en meer dribbelen, schieten, samenspelen en scoren. Dit draagt bij aan het spelplezier en de ontwikkeling van ieder kind op elk niveau.

Aanvullende materialen

Voor TOS Actief betekent deze verandering dat wij meer trainers, scheidsrechters etc nodig hebben maar ook extra materialen, waaronder doeltjes en belijning.

Dit brengt veel extra kosten met zich mee en daarom hebben we de 'GROTE TOS DOELPUNTENACTIE'.

Alle jeugdleden van (Onder-8 tot Onder-11) gaan opa's, oma's, buren, vrienden en kennissen benaderen die hen gaan sponsoren voor het aantal doelpunten dat hun team maakt op zaterdag 7 oktober. Het opgehaalde geld kan de leider (of de ouders zelf) dan op deze pagina storten onder het betreffende team! Er zijn formulieren in de kantine, deze worden ook uitgedeeld bij de training en je leider heeft ze ook!

Top Prijs voor team met hoogste bedrag: Bubbelvoetbal!!

Het  team dat het grootste bedrag ophaalt verdient de top prijs: Bubbelvoetballen bij Bubbelvoetbalamsterdam.nl.

Wil jij met je team bubbelvoetballen? Zorg dus voor vele sponsors en doelpunten op 7 oktober dan wint hopelijk jouw team deze fantastische prijs!

JO 9-1 Sven  Boogert JO 9-1 Sven Boogert
heeft € 640,00 opgehaald.
JO 10-2 Jeroen  Baars JO 10-2 Jeroen Baars
heeft € 537,00 opgehaald.
MO 11-1   Merel  Thie MO 11-1 Merel Thie
heeft € 370,00 opgehaald.